OPENING & OTHER STORIES ANTWERPEN

6:44 PM Laetitia V. 0 Comments

& Other Stories finally arrived in Belgium! The store opens its doors today for everyone, but I was part of the lucky ones that got a look before the real opening.

& Other Stories is huge! I just kept on finding more rooms with clothes and I almost couldn't find my way back down when we went to the first floor. Thank god I wasn't alone.
Thursday evening was filled with drinks - mini bottles of champagne, holla -, snacks by Elle Cuisine and, more importantly, clothes and accessories. I couldn't help myself and spent some money, but I managed to save some of it.
& Other Stories
Korte Gasthuisstraat 17
2000 Antwerp
& Other Stories eindelijk neergestreken in België! De winkel opent vandaag zijn deuren voor iedereen, maar ik hoorde bij de gelukkigen die voor de opening al een blik konden werpen.

& Other Stories is gigantisch! Ik bleef maar nieuwe ruimtes met kleren vinden en ik kon bijna de weg naar beneden niet meer vinden toen we op de eerste verdieping waren. Gelukkig was ik niet alleen.
Donderdagavond was een avond vol drank - kleine champagneflesjes, holla -, hapjes van Elle Cuisine en, belangrijker, kleren en accessoires. Ik kon het niet laten en gaf wat geld uit, maar het is mij gelukt om niet alles uit te geven.

& Other Stories
Korte Gasthuisstraat 17
2000 Antwerpen