OUTFIT⎪SEASON MIX

10:45 AM Laetitia V. 0 Comments

Fall is to me the most annoying season. Why you ask? Because I have no idea what clothes I need to wear! The mornings are cold, but then the sun rises and around noon it's warm enough to walk around without a jacket. So I decided to mix things up by wearing Spring/Summer dress and shoes with a Fall/Winter cardigan and tights to keep my legs warm.
I'm wearing: H&M Dress, Even & Odd ankle boots, New Look Cardigan
De herfst is voor mij het meest irritante seizoen. Waarom vraag je? Omdat ik geen idee heb welke kleren ik moet dragen! De ochtenden zijn koud, maar dan komt de zon op en rond de middag is het warm genoeg om zonder jas rond te lopen. Ik besloot dus om wat te mixen door lente-/zomerjurkje en -schoenen te dragen met een herfst/winter cardigan en panty's om mijn benen warm te houden.

Ik draag: H&M Jurk, Even & Odd enkellaarsjes, New Look Cardigan