ANITA DE GROOT

2:59 PM Laetitia V. 0 Comments

I spotted this sweater a little while ago and I instantly wanted one. Anita de Groot's sweaters are very basic with just one word printed on. Usually, I don't like words on my clothes, but this time it doesn't bother me. Maybe it's the flowerprint or the relaxed look, I don't know. I only know that I probably will order one soon.
Sweatshirt OKAY €40
Ik spotte deze trui een tijdje geleden en wou er meteen een. De truien van Anita de Groot zijn heel basic met enkel een woord op gedrukt. Normaal gezien hou ik niet van woorden op mijn kleren, maar deze keer stoort het mij niet. Misschien komt dit door de bloemenprint of de ontspannen look, ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik er waarschijnlijk binnenkort eentje bestel. 

Sweatshirt OKAY €40
  Pictures by Anita de Groot