REVIEW⎪L’OREAL EXTRAORDINARY OIL

3:09 PM Laetitia V. 0 Comments

For my birthday last year, I got this little hairoil bottle from my friends. I didn't use it until that summer after kind of ruining my hair.

I went a little nuts and dyed my hair red. But then I wanted to go back to my natural blond. You all know what that means: bleach, bleach, bleach! As bleach is not the best product for your hair, my hair dried up and went a little frizzy. That's when I started using the L'Oréal Elseve Extraordinary Oil.
You can apply the oil before washing, before brushing or as finishing touch. I always use it after washing on towel dry hair. Best of all, I only need one or two pumps so I've been using it for a long time now and it smells delicious!
 The oil is a mix of six different oilextracts that each have their own power. Rose that regenerates your hair, lotus to straighten your hair, camomille for shiny hair, tiaré to hydrate, flax for power and sunflower as an anti-oxidation.
A bottle of 100 ml costs around €10. 
You can buy the Extraordinary Oil in hypermarkets and drugstores.
Voor mijn verjaardag vorig jaar kreeg ik dit kleine flesje haarolie van mijn vrienden. Ik heb het niet gebruikt tot die zomer nadat ik mijn haar een beetje verpest had.

Ik heb een beetje gek gedaan en mijn haar rood gekleurd. Maar toen wou ik mijn natuurlijke blonde kleur terug. En jullie weten allemaal wat dat betekent: ontkleuren, ontkleuren, ontkleuren! Aangezien ontkleuringsproducten niet de beste zijn voor je haar, werd mijn haar droog en een beetje kroezig. Toen begon ik L'Oréal Elseve Extraordinary Oil te gebruiken.
Je kan de olie gebruiken voor je je haar wast, voor het drogen of als finishing touch. Ik gebruik het na het wassen op handdoek droog haar. Het beste aan deze olie, is dat ik maar één of twee pompjes nodig heb dus ik gebruik hem al heel lang en het ruikt echt heerlijk!
De olie is een mix van zes verschillende olie-extracten die elk een eigen kracht hebben. Roos om je haar te regenereren, lotus om je haar te steilen, kamille voor glanzend haar, tiaré om je haar te hydrateren, vlas voor kracht en zonnebloem als anti-oxidant.

Een fles van 100 ml kost ongeveer €10. 
Je kan de Extraordinary Oil kopen in hypermarkten en drogisterijen.