HERSCHEL SUPPLY

3:35 PM Laetitia V. 0 Comments

There are many novelties in the great lifestyle world. From time to time I'll share something that caught my eye. This time, I'm talking bags.

Over the years I developed a little bagfever. Only problem is that I always fall for the really expensive ones. But then I discovered Herschel Supply. The Canadian brand was founded in 2009, so not too long ago and definetely won me over. They have different kinds of bags, going from
 backpacks and duffles to messenger bags and totes - they also have other accessories like beanies, laptop sleeves, wallets, caps and pouches.

Their bags are simple and all round with fun colors for spring and summer. Most of the bags are plain with one or two colors, but sometimes they have fun prints that are quite soft. I'm so in love and I'll order one very soon!
Unfortunately the official website only delivers to Canada, Mexico, the United States and some US territories. But there are other websites that do deliver them to Europe, so no worries for the fans!

Prices for bags start at $39.99 (or about €39)



Er zijn veel nieuwigheden in de grote lifestyle wereld. Van tijd tot tijd zal ik iets delen dat mij is opgevallen. Deze keer heb ik het over tassen.

Doorheen de jaren heb ik een kleine taskoorts ontwikkeld. Enige probleem is dat ik altijd voor de heel dure val. Maar toen ontdekte ik Herschel Supply. Het Canadese merk is opgericht in 2009, dus nog niet zo heel lang geleden en heeft mij compleet voor zich gewonnen. Ze hebben verschillende soorten tassen, gaande van rugzakken en duffles tot messengers en totes - ze hebben ook andere accessoires zoals mutsen, laptop hoezen, portefeuilles, petten en buideltasjes.

Hun tassen zijn simpel en all round met leuke kleuren voor lente en zomer. De meeste tassen zijn effen met één of twee kleuren, maar soms hebben ze leuke prints die vrij zacht zijn. Ik ben echt zo verliefd en ik ga heel binnenkort een bestellen!
Helaas levert de officiële website enkel in Canada, Mexico, de Verenigde Staten en bepaalde VS grondgebieden. Maar er zijn andere website die wel in Europa leveren, dus geen zorgen voor de fans!

Prijzen voor de tassen starten aan $39.99 (of ongeveer €39)