OUTFIT⎪#SKM DE LIEVELINGSKLEREN VAN LITTERIS LAETITIA

4:25 PM Laetitia V. 2 Comments

I had such a blast thursday at this SKM event! Yes, you read that right, I wrote SKM. The store used to be kinda like a ‘classic mom’ store, but recently they renewed their store and collections. The store is very open and bright, it's really pleasant to walk around in. They also added some younger labels  to their collection to make it a store for all ages - and I can assure you that it's a hit! To celebrate these renewals, they invited a bunch of bloggers to come check it out.

Every blogger got to create an outfit, put it on and do a little shoot in the store. Then we got to choose two items from that outfit and go home with it! In march our pictures will be in store next to our favourite pieces and will have a QR-code that will link back to the blogpost. This evening was definitely one of the coolest things that I got to do since I started blogging! I kinda recreated the outfit from the SKM event and shot it at this amazing location called Rouge-Cloître, not far from where I live. If you’re ever in the neighbourhood, be sure to take a walk there, it’s so beautiful!
I’m wearing: s. Oliver longblazer and blouse (from SKM), H&M pants and shoes
Ik had zo veel plezier donderdag bij het SKM event! Ja, je leest het goed, ik schreef SKM. De winkel was vroeger een soort 'klassieke mama' winkel, maar recent hebben ze de winkel en collecties vernieuwd. De winkel is heel open en helder, het is echt aangenaam om in rond te lopen. Ze hebben ook wat jongere labels toegevoegd aan hun collectie om het een winkel voor alle leeftijden te maken - en ik kan je verzekeren dat het een hit is! Om deze vernieuwingen te vieren, nodigden ze een aantal bloggers uit om het te komen bekijken.

Elke blogger mocht een outfit creëren, deze aandoen en een kleine shoot houden in de winkel. Daarna mochten we twee items van die outfit kiezen en ermee naar huis gaan! In maart zullen onze foto's in de winkel hangen naast onze lievelingsstukken en ze zullen een QR-code hebben die naar de blogpost linken. Deze avond was zeker een van de coolste dingen die ik heb mogen doen sinds ik ben beginnen blogger! Ik heb de outfit van het SKM event een beetje ge-hercreërt en ik ben deze gaan shooten op de prachtige locatie van het Rood Klooster, niet ver van waar ik woon. Als je ooit in de buurt bent, moet je er zeker eens gaan wandelen, het is er echt prachtig!
Ik draag: s. Oliver longblazer en bloese (van SKM), H&M broek en schoenen